Silence Creativity

Blogger

Powered by Blogger | Created and Maintained by »♫ ÃIḾÃ₦ çY®Ã₣ ♫«






Hari ini hari bertuahku.Akhirnya aku berjaya dapat tawaran ke SBP, iaitu SM Sains Tengku Abdullah (SEMESTA).Aku tak sangka boleh dapat pulak,tapi yang aku kurang syoknya, aku dapat kat Raub, Pahang.Mungkin sebab aku mintak aliran teknikal.Masa aku buat permohonan tu,aku cuma main-main je.Aku cuma berharap nak dapat surat jawapan tawaran tu,bolehlah bangga sikit.Sekarang ni,aku cuma dapat tawaran ni je.Sekarang ni,dahlah aku belum 'start' sekolah lagi.Rasanyer, tiada pilihan lain la kalau aku tidak dapat mana-mana tawaran lain,terpaksalah masuk SBP ni.

This is my only hope right now.

Walau berat mcm mane sekalipun kena pergi jugak drpd duduk rumah x bljr langsung.aku ni kalo duduk kt rumah malas nk bljr, asyik tidur,makan,main & on9 macam nilah selalu dlm hidupku ini.Kalaulah abg & adik aku main,aku dengar MP3 aku pulak.Macam mane laa nk bljr mcm tu.Lagipun,aku x paham langsung subject F4 ni.walaupun aku ada la tengok2 sikit buku teks Chemistry ni tapi langsung x boleh nk paham kalo bljr sendiri.Kena mintak cikgu ajar jugak baru boleh faham.Susah betul nk paham.Cukuplah sekadar itu aku tulis blog ini.Aku tengah lapar sekarang ni.Sekarang ni pun dah pukul 11 pagi dan aku masih belum sarapan pun.Jadi aku blah dulu.
later. ;)

Categories:

One Response so far.

  1. NeomaX says:

    tahniah...tahniah....