Silence Creativity

Blogger

Powered by Blogger | Created and Maintained by »♫ ÃIḾÃ₦ çY®Ã₣ ♫«





Ape yg aku nak tulis aku pun x tau lah.Aku x de idea tp hentam je lah.Kerja sekolah macam biasalah tapi rasenyer x de laa bnyk sngt.Aku belum start pun lagi membuatnyer.Mungkin disebabkan penyakit malas yang melanda diriku ini.Tapi, jika berkaitan internet ni, tiap2 hari aku boleh mengonlinekan diri.Dah lah aku dh ketinggalan sebulan pelajaran di sekolah akibat lewat mendaftarkan diri ke sekolah.hahaha.Salah aku sendiri.Siapa suruh daftar lambat sngt.Memang patut pun laa.

Aku ni mmg jarang tulis blog dlm BM ni, tapi cuba je laa agar dapat tulis menggunakan dwibahasa kelak.Jika tersalah bahasa atau teruk bahasa aku ni harap maaflah...Waktu sekolah semakin lama semakin dekat namun aku masih lagi belum memulakan kerje sklhku...dhlah aku bnyk x faham matapelajaran2 F4 yg baru dipelajari ni...MT , FZ, KM, LK, TK & yg lain.

Ujian 1 baru je lepas dan aku dpt keputusan yg sederhana baik (boleh laa dikatakan memuaskan).Walaupun ade laa soalan yg mampu ternganga je nk menjawab tapi x pe laa...nk hentam pun x tahu perkataan ape yg sesuai utk dihentamkan tu.Kalo objektif tu sng laa sikit...guna je sniper rifle...mesti tepat mengenai sasaran...cuma x confirm betul atau tidak je jawapannyer.

Selalunyer di asrama, waktu yg best bg aku mesti laa waktu makan, tido, main, & 'outing'.Dalam bnyk sklh yg aku pegi,makanan sklh ni lah yang bnyk sekali hidangannyer...5 kali sehari menunya...watu pagi, tengah hari, petang, malam & tgh malam...mmg kenyang laa...x payah nk citer laa.Asrama dulu hanya 4 kali je sehari.Waktu tido, main & outing tu lbih kurang same laa dgn asrama lain.Cukup laa setakat ni penulisanku yg tidak seberapa menarik ni.
Wassalam. :)

Categories:

2 Responses so far.

  1. Unknown says:

    Teknologi Kejuruteraan laa...
    amik aliran teknikal kt sklh baru ni